wtorek, 8 sierpnia 2017

Podsumowanie miesiąca : Lipiec

Hej kochani. Przychodzę do Was z podsumowaniem. Będzie to dość krótki post, gdyż nie mam za dużo czasu. W tym miesiącu przeczytałam tyle samo co zawsze czyli 4 pozycje. :) Jestem zadowolona bo trafiły do mnie same dobre pozycje. Niestety tutaj pojawiły się tylko dwie recenzje. 


1. Już mnie nie oszukasz - Harlan Coben ✩8/10
2. Niepokorna - Madeline Sheehan ✩9/10
3. Lokatorka - JP Delaney RECENZJA
4. Kiedy pada deszcz - Lisa De Jong RECENZJA








Dziękuję, że jest Was u mnie coraz więcej! Dziękuję za każde wyświetlenie, komentarz, +1. <3 Motywujecie mnie do dalszego działania. Jestem Wam bardzo wdzięczna! :)
Dajcie znać jak Wam minął ten miesiąc. 

10 komentarzy:

  1. U mnie było trochę lepiej, bo przeczytałam chyba z 9 książek, ale praktycznie połowa z nich mi się nie podobała... :/ Mam nadzieję że w sierpniu trafię na lepsze pozycje! :D
    No i gratuluję wyników <3
    Pozdrawiam! :)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również gratuluję :) Super wynik oby tak dalej :) I żeby lepsze książki się trafiały <3

      Usuń
  2. "Kiedy pada deszcz" to świetna książka ❤ I jako, że uwielbiam książki Cobena, to "Już mnie nie oszukasz" znajduję się na mojej liście do przeczytania. "Lokatorka" również mnie ciekawi.
    Gratuluję wyniku i życzę zaczytanego sierpnia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Czym prędzej czytaj :D

      Usuń
  3. Gratuluję wyniku :) Czytałam tylko "Lokatorkę" - świetny thriller! :)

    Nominowałam Cię do LBA, po szczegóły zapraszam na mojego bloga :)
    http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ooo zerknę w wolnej chwili.

      Usuń
  4. Gratuluję wyników :) Moj lipiec był taki sobie :)
    Zaczytanego sierpnia :)
    Pozdrawiam Agaa
    https://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj ważne że czytasz :)

      Usuń

Do czytelnika:

Jeżeli podoba Ci się mój blog zostaw po sobie jakiś ślad. Komentarz lub +1 jest dla mnie ogromną motywacją na dalsze działanie, a przy okazji zostaw link do swojego bloga.