piątek, 11 sierpnia 2017

Akcja z "Wędrującym zeszytem" - zapraszam do zabawy!


Hej kochani. Jest już was tutaj dużo, za co bardzo dziękuję! Na bookstagramie zrobiłam akcje z "Wędrującym zeszytem". Postanowiłam, że tutaj też wstawię tę akcję. Może to być dla Was przyjemna zabawa. Co więcej, chcę taki zeszyt by mieć po was pamiątkę. Już tłumaczę na czym to będzie polegać. 

1. Zeszyt będzie wypełniony pytaniami na które byście odpowiadali.
2. Będzie w nim miejsce na coś co sami byście chcieli tam zamieścić, np. Wiersz, cytat, rysunek, co tylko sobie za życzycie.
3. Zeszyt pójdzie w świat jeżeli zgłosi się minimum 10 osób. (To już nie aktualne bo jest ponad 10, także zeszyt pójdzie w świat!)
4. Wysyłka tylko na terenie Polski.
5. Na zgłoszenie się do akcji jest czas do Niedzieli.
6. Osoby chętne proszę o kontakt na E-maila, który znajdziecie w zakładce "Kontakt".
7. Więcej informacji przekazuję poprzez maila. :) Jeżeli jesteście zaciekawieni, chcecie wziąć udział lub zadać mi pytanie na czym to polega itp, piszcie na maila :)
8. Jeżeli pomysł Wam się spodoba udostępniajcie u siebie. Czym więcej Nas tym lepiej! :) 

W Komentarzu napisz, że bierzesz udział lub gdy napiszesz maila, wyślij link do swojego bloga bym wiedziała kim jesteś. :) 

Zapraszam do zabawy! 
Będą dla Was zakładki do książek, które sama rysuję :) Podobne jak na zdjęciu "Sowy" :) 


Pozdrawiam Loonii!

1 komentarz:

  1. Bardzo fajna akcja. Zaobserwowałam i zostaję tu na dłużej. Zapraszam również do siebie na www.book-and-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Do czytelnika:

Jeżeli podoba Ci się mój blog zostaw po sobie jakiś ślad. Komentarz lub +1 jest dla mnie ogromną motywacją na dalsze działanie, a przy okazji zostaw link do swojego bloga.