środa, 5 lipca 2017

Podsumowanie miesiąca : Czerwiec

Witam kochani. Dosyć późno przychodzę z podsumowanie miesiąca, ale nie jest źle. W czerwcu przeczytałam 4 książki. To już chyba u mnie standard. Udało mi się napisać recenzje o każdej książce, którą przeczytałam. Z czego jestem bardzo zadowolona. No i nie mogę zapomnieć o tym, że Wydawnictwo Otwarte mi powierzyło egzemplarz do recenzji, za co bardzo dziękuję.

1. Tysiąc pocałunków - Tillie Cole OPINIA/RECENZJA
2. Za zamkniętymi drzwiami - B.A Paris RECENZJA
3.O wiele więcej - Kim Holden RECENZJA
4.Początek wszystkiego - Robyn Schneider RECENZJA


Nie wiem dlaczego te zdjęcia mają słabą jakoś ale innych nie mam.. Najbardziej podobała mi się książka "Za zamkniętymi drzwiami" a najmniej "Tysiąc pocałunków". Zresztą widać na zdjęciu moje oceny. A jeżeli jesteście bardziej ciekawi co myślę o tych książkach, to wystarczy kliknąć w link "Recenzje". 

Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, komentarze, obserwację! Jest mi miło, że nadal tu jesteście. Dziękuję też nowym osobą, które w tym miesiącu się pojawiły. 

A Wam ile udało się przeczytać książek?


50 komentarzy:

  1. Mnie udało się przeczytać więcej, ale osobiście uważam, że nie liczy się ilość tylko jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi udało się przeczytać 6 książek, wreszcie! Byłam zmęczona brakiem czasu, w roku szkolnym zwykle czytam tylko 3-4 na miesiąc :( Liczę, że lipiec przyniesie nam więcej cudownych historii do poczytania. Pozdrawiam!
    https://juliawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat w czerwcu przeczytałam 3 książki, a to z powodu sesji D: mam nadzieję, że wakacje przyniosą więcej przeczytanych lektur :D.
    Muszę się wziąć za "Początek wszystkiego"!
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w wakacje będzie lepiej. Ale i tak uważam, że ilość się nie liczy. :D :*

      Usuń
  4. Cztery książki to naprawdę fajny wynik. Mój to 3 książki, ale grubaski więc też jestem zadowolona z wyniku :) Musze nadrobić twoją recenzję dot. "Początku wszystkiego". :)

    pozdrawiam
    bookwormpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak grubaski to zawsze można liczyć jak dwie cieńsze. :D

      <3

      Usuń
  5. Gratuluję wyniku :) Mam ochotę w najbliższym czasie przeczytać "O wiele więcej", książka już trochę czeka na mojej półce i chciałabym się z nią zapoznać jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) "O wiele więcej" polecam! Na prawdę świetna książka, nie ma co ją odkładać na później. :)

      Usuń
  6. U mnie było fatalnie, 2 książki i to jeszcze z wielkim wysiłkiem :) Gratulacje wyniku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Oj nie liczy się ilość, tylko jakość :*

      Usuń
  7. Najbardziej ciekawi mnie "Początek wszystkiego".
    U mnie podobny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Początek wszystkiego" polecam, taka luźna lektura :)

      Usuń
  8. Przeczytałam 6 książek i aż sama w to nie wierzę. Pewnie dla niektórych to mało, ale miałam takie momenty, że w miesiącu nie tknęłam ani jednej pozycji. Chyba wakacje mi służą! Swoją drogą jestem bardzo ciekawa wszystkich historii, więc mam nadzieję, że pod koniec wakacji znajdą się one na liście książek przeczytanych! Pozdrawiam, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to dobry wynik. :D Czasami tak bywa, że człowiek czasu nie ma na czytanie. Mam nadzieję, że Tobie także się spodobają tak jak i mi :D :*

      Usuń
  9. U mnie z kolei standardem jest miesięczny wynik w postaci 5 przeczytanych książek. Udaje mi się to utrzymać póki co i jestem z tego wyniku naprawdę zadowolona! :)
    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i bardzo dobrze, że jesteś z tego zadowolona. Najważniejsze, że czytasz! A 5 książek to dużo. :) Są ludzie na świecie co wcale nie czytają. Pamiętajmy o tym!

      Usuń
  10. "Za zamkniętymi drzwiami" uwielbiam, świetna książka. Reszty nie czytałam, zobaczymy, może kiedyś. A Tobie życzę zaczytanego kolejnego miesiąca! :)

    www.bookmoorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ta książka jest świetna :) Dziękuję :*

      Usuń
  11. Może tylko 4 książki, ale myślę, ze całkiem dobre. :) Wszystkie cztery chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wyników :) Początek Wszystkiego bardzo mi sie podobał ;>

    Pozdrawiam Agaa i zapraszam na Book Tour.
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/2017/07/book-tour-2017.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Ja przeczytałam 6 książek z czego jestem naprawdę zadowolona! Żadnej z przeczytanych przez Ciebie niestety nie czytałam :)

    Pozdrawiam!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i tobie też gratulacje!;)

      Usuń
  14. Gratuluję wyników! Strasznie chcę przeczytać "Początek wszystkiego", mam nadzieję, że niedługo uda mi się po niego sięgnąć... a widzę, że ocenę dałaś dosyć wysoką, więc chyba warto :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na recenzję "Zbrodni nie przystoi damie"!
    Patty z bloga pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przeczytać. :)
      Dziękuję i zajrzę :)

      Usuń
  15. Ja w czerwcu przeczytałam 3 książki,ale lipiec będzie zdecydowanie lepszy ;) "O wiele więcej"mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czytaj czytaj. Jest świetna :)

      Usuń
  16. U mnie również "Tysiąc pocałunków" zajęła ostatnie miejsce ;)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. "Tysiąc pocałunków" mi się podobało, ale to już wiesz, bo wspominałam o tym przy okazji Twojej recenzji :) "Za zamkniętymi drzwiami" na pewno kiedyś przeczytam, ale coś ostatnimi czasy nie mam ochoty na kryminały ani thrillery :/
    Gratuluje Ci wyniku i życzę powodzenia w lipcu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż lipiec idzie mi ciężko.. :/

      Usuń
  18. U mnie taki sam wynik w czerwcu :)
    Gratuluję :)
    Czytałam tylko "Za zamkniętymi drzwiami" i zrobiła na mnie mocne wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A no ta książka robi wrażenie :D

      Usuń
  19. Gratuluję wytrwałości, bo 4 książki to i tak wyczyn w porównaniu z moim wynikiem, o którym wstyd mówić. Ale wytłumaczenie mam dobre - musiałam skupić się na egzaminach i obronie (niestety po raz ostatni używam tej wymówki) ;)
    http://favouread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana, nie tylko książkami człowiek żyje. Nawet gdybyś już nie miała tej "wymówki" to i tak wiadomo, że nie zawsze ma się czas. Ja teraz niestety jakoś nie mam dni na czytanie :( Mam nadzieję, że niedługo mi się to zmieni. :)

      Usuń
  20. Myślałam o Kim Holden, bo dużo dobrego się o niej nasłuchałam, ale za to "Tysiąc pocałunków" definitywnie zapisałam na listę książek, które należy omijać szerokim łukiem.

    Pozdrawiam,
    S.
    nieksiazkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie aż tak szerokim łukiem ale jak dla mnie była to dość słaba pozycja. :) A za Kim Holden zabierz się, warto.
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  21. Muszę przeczytać "Tysiąc pocałunków".
    U mnie słabo ostatnio z czytaniem, ale ty przynajmniej wybrałaś cudowne tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja przeczytałam tylko dwie w czerwcu :(
    W lipcu na szczęście trochę lepiej to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam bardzo podobny wynik, bo tylko 2 więcej przeczytałam ;) Nie liczy się ilość, ale jakość :D Gratuluje więc wyniku ;*
    Zaczytanego lipca ^^

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie czytam "O wiele więcej" i jak na razie jestem tą pozycją zauroczona :)
    Swoim wynikiem się nie pochwalę, nie ma czym :d
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie też zaczyna się podobać. :D
      A co do wyniku to nie ma co tak pisać, liczy się jakość nie ilość <3

      Usuń
  25. Gratuluję tylu przeczytanyc książek oraz napisanych recenzji :D No i oczywiście ogromnie się cieszę, że dostałaś książkę od moondrive <3 Ja sama ogromnie chciałabym te książkę przeczytać :)
    Ja z mojego czerwca jestem bardzo zadowolona...przeczytałam 7 książek no i blogowe statystyki wyszły całkiem nieźle :D Jedynie z seriali zadowolona nie jestem :(
    Udanego lipca :*
    Buziaki :*
    pomiędzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i tobie również gratuluję, świetny wynik! <3

      Usuń

Do czytelnika:

Jeżeli podoba Ci się mój blog zostaw po sobie jakiś ślad. Komentarz lub +1 jest dla mnie ogromną motywacją na dalsze działanie, a przy okazji zostaw link do swojego bloga.