niedziela, 18 czerwca 2017

Bookstagramy, które wygrały u mnie konkurs.

Hejka. Dzisiaj jeszcze jeden post. Na bookstagramie zrobiłam konkurs zdjęciowy i osobą, które wygrały obiecałam, że dodam ich konta na bloga. Więc spełniam tę obietnicę.
Dziewczyna, która zyskała pierwsze miejsce nie wyraziła zgody na udostępnia jej konta tutaj na blogu. Ale pozostałe dwie dziewczyny już tak więc jeżeli macie bookstagrama to :
Zapraszam do przemiłej Eweliny, której bookstagram nosi nazwę @poczytaj.sobie
Tylko spójrzcie jakie ma piękne zdjęcia! Te z nóżkami wymiata! :) <3


No i zapraszam do kochanej Sary <3 Jej bookstagram nosi nazwę @pikku_vampyyri Ma przecudowne zdjęcia z cieniem i słońcem :) Sara ma także bloga! http://pikkuvampyyrinkirjamaailma.blogspot.com/?m=1 na którego także zapraszam! ;*


3 komentarze:

  1. Przepiękne bookstagramy <3 Gratuluje zwycięzcą :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację dla zwycięzców :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Do czytelnika:

Jeżeli podoba Ci się mój blog zostaw po sobie jakiś ślad. Komentarz lub +1 jest dla mnie ogromną motywacją na dalsze działanie, a przy okazji zostaw link do swojego bloga.